čtvrtek 25. července 2013

Projekt 365 -Den 167

 
Vzpomínka na báječná léta v CMC Čelákovice /1991-1996/. Po 3 letech v zahulené kanceláři PZO a 5ti letech mateřské párty  jsem se ocitla v  prostředí, o kterém se mi před revolucí ani nesnilo.  Angličtina, kamarádi všech barev pleti,   začátek pozitivního myšlení a práce s lidmi, kteří mě ovlivnili na celý život. Byla to pětiletá euforie.

Dnes setkání s Romčou, která mě tam před 22lety vítala v puntíkaté sukénce, opřená o futro dveří , v ruce důležité desky. Sjela mě od hlavy k patě, co si myslela, si prý bohudík nepamatuje. Během pár týdnů se z nás stala nerozlučná dvojka a vídáme se dodnes.   Pavel  v CMC pracoval jako IT manažer, v době kdy začínaly počítače a internet. Měl s námi svatou trpělivost a byla s ním vždycky sranda. Stejně jako dnes. Slavil  svých 50 let a viděly jsem ho téměř po 17ti letech.  Díky za pozvání! Bylo to moc fajn!