úterý 24. září 2013

Projekt 365 - Den 227 - Kam nás oči dovedou...


Jedna z úsměvných mini historek, která se přihodila minulý týden v naší rodině.
Jeden ze strejdů – říkejme mu třeba Milan, jel  ve svém modrém autě po Praze a z vedlejší silnice na křižovatce do něj omylem vjelo červené auto. Nikomu se nic nestalo, ale modré auto bylo z boku sakra promáčklé.  
Z červeného auta vystoupil postarší pán s vyděšeným výrazem: Proboha, nezlobte se, to je moje vina. Všechno hned nahlásím a dáme to dopořádku. Ale teď mám průšvih, protože jedu na oční a jak to vypadá, tak to opět nestihnu.
Milan: Vy jedete na oční? Já taky jedu na oční.
Pán z červeného auta: Jo. Mám tam být v osm hodin.
Milan: Já tam mám taky být v osm hodin. V Kyjích.
Tak to já v Parníku /poliklinika na Černém  mostě/, oddechl si pán. 
Milan: A proč máte ty kladiva na autě?
Pán z červeného auta: Víte, já jsem horník. 
Milan s údivem: Vy jste horník? Já jsem taky horník…atd....
No měli si kluci o čem povídat. Vyměnili si kontakty. Nejen kvůli pojišťovně. Slíbili si totiž, že až se příště budou objednávat na oční, tak jeden druhému zavolá, aby ho náhodou nenapadlo se objednat ve stejný den a na stejnou hodinu...