středa 25. září 2013

Yours Czech Post

Málokdy mě něco vytočí - dnes to byl tento email. A někdy mi stačí napsat pár slov a jsem zase klidná./viz konec/

Vážený zákazníku,
omlouváme se, ale z technických důvodů nebude zásilka Balík Do ruky od podavatele Volný Michal - NEYWER s podacím číslem DR...............doručena v avizovaném termínu dne 25.9.2013, jak jste byl již informován.
O náhradním termínu a času doručování Vás budeme informovat.
Děkujeme za pochopení.

Vaše Česká pošta

Tato zpráva byla automaticky vygenerována systémem České pošty, na tuto zprávu neodpovídejte.

Dear Customer,

We are sorry but for technical reasons the consignment Balík Do ruky with posting number DR............... from the consignor Volný Michal - NEYWER will not be deposited on the confirmed date of 25/9/2013 as you have already been informed.

You will be informed about the new date and time of delivery.

Thank you for your understanding.


Yours Czech Post

Co já na to?

Dear Czech Post,

tak to jste mě pěkně nasrali, chtěla jsem v těch kalhotech jet v pátek na Moravu....

Yours Martina Hráská