pondělí 23. září 2013

Výlet do Luhačovic

Máme za sebou jeden z vydařených výletů. V Luhačovicích u Coufalíků se slavily padesátiny, a tak jsme tam nemohli chybět. Celý víkend jsme si naplánovali jako romantický výlet, to jsme ovšem netušili, jaká smršť nás čeká. Hned po příjezdu - v pátek ve 22,00 hod. to začalo. A to jsem nezabírala dorty na gauči.
 
 
Divím se, že jsme ráno byli schopni vyrazit na prohlídku městečka. Vyfasovali jsme double deštník a šli se vydesinfikovat Vincentkou:

Odpoledne jsme pomáhali s dortovou výzdobou, které prý Ivetka stála modelem:
 
A pak se přálo Živjó, živjó živjó, jedlo, pilo, zpívalo a tančilo:

 
Soňa mě půl hodiny učila text a choreografii na písničku od Horkýže slíže A ja sprostá a nakonec ji musela odprezentovat sama. Úplně jsem selhala...Na obrázku předvádí ..som si kvoli tebe oholila nohy...

 
Ivet, Soni a já na čerstvém vzduchu:

 
A naši hostitelé, krmitelé a oslavenec při tanci:

 
Ivan byl rád, že to má ve dvě ráno se ctí za sebou:
 
To, co jsme nafasovali za výslužku, Jarda za dárek, to se sem už nevejde...Bylo to super a moc děkujeme! Když jsem se Jardy ráno ptala: Kolik jsi toho vypil? Tak mi odpověděl: Rozhodně míň než ty jsi snědla. A měl mimořádně pravdu....