pondělí 25. listopadu 2013

Projekt 365 - Den 289 - Nightwork

Padesátka na krku a po dnešním koncertu chuť dát si plakát Vojty Dyka kamkoliv /před třiceti lety by to byl pokojíček, dnes by mi prošel možná špajz/.  Myslela jsem si, že tyhle úlety už mám za sebou a s radostí zírám, jaké šílenosti  mě stále baví.
Energií nabitá hala – dokonalý zvuk, efekty, potřeštěnost všech na podiu. Vojta Dyk má opravdový talent od boha a tenhle talent by mohl zpívat vážné věci, sdělovat důležitá poselství  a sbírat za to ceny. Místo toho ze sebe dělá šaška, se kterým skáče celá aréna a s rukama nad hlavou ječí „Já jsem Gay". A všechny bez rozdílu vyznání, pohlaví a orientace to neskutečně baví. Tak  nakažlivá je jeho energie, lehkost,  nevážnost, nadhled.  Myslím, že jestli si to  všichni na jejich posledním  koncertu užili tak jako já, tak je o třináct tisíc veselejších lidí na tomto světě. Minimálně tento týden…

Čauky  Mňauky