středa 22. května 2013

Caveman

Dlužím povídání o jednom skvělém divadle. Představení se jmenuje Caveman a  navštívila jsem ho před 14ti dny v divadélku v Klánovicích. Hlavní a jedinou roli hrál Jakub Slach /hraje ve Vyprávěj  doktora, který svedl Majdu a momentálně je v Africe/. V Cavemanovi je sám 90 minut  na jevišti a baví diváky nejen původním textem, ale i občasnou  vtipnou improvizací.  Představení je  postaveno na rozdílném chování mužů a žen ve stejných situacích. Prostě, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. A jediná možnost,  jak z toho nezešílet, je brát to s humorem a nadhledem.
Když jsem šla z divadla, tak jsem si spoustu hlášek pamatovala, ale bohužel jsem si je nenapsala. Když jsem to vyprávěla  Wlčici Markétě, hned na mě vytáhla z kabelky notýsek a ukázala mi  své zápisky, které vytváří přímo v divadle při představení. Nevšímaje si lidí, co si všímají a šeptají, že ta paní ve třetí řadě si stále něco zapisuje a z jakého úřadu, že  asi bude….
Co si např. pamatuji:
Průměrná žena za den řekne 7.000 slov. Průměrný muž 2.000 slov. Když muž přijde domů z práce a nemluví, neznamená to, že by svou ženu neměl rád…On už má prostě ten den vybráno. Zatímco ženě ještě 5.000 slov zbývá…
Půjdu na to ještě jednou, v kabelce s nově založeným divadelním notýskem a pak dám vědět...
Anebo víte co? Běžte na to taky!
www.caveman.cz