čtvrtek 16. května 2013

Projekt 365 - Den 97

V pondělí jsem přišla v Újezdě na parkoviště ke svému  autu. Když jsem chtěla nasednout a odjet, přistoupila ke mně paní a povídá: Nechala jsem Vám za stěračem lísteček s telefonem… Moc se omlouvám, podařilo se mi otřít se vám o pravý bok“ A ukazovala do míst, kde byly šmouhy a mírné promáčknutí blatníku. Chvilku mi trvalo, než mi došlo, co se stalo…Nějak jsem byla překvapená, že na mě čeká a že se mi s omluvou přiznává.
Děkuji, dívám se na ní s úsměvem. Já bych si toho vůbec nevšimla. Možná v létě, až pojedu na myčku. To jste HODNÁ, že se mi takhle přiznáváte. Paní se zjevně ulevilo. Pochopila, že auto neodřela žádnému fanatikovi, který se do auta přezouvá a říká mu mazlíku.
Chcete číslo pojistky  a nějaké mé údaje?  

Asi ano, když mi ho dáte, tak to budete moc HODNÁ. A opět jsem se usmála. Fanatik sice nejsem, ale být takhle milá v této situaci, to  je též podezřelé…
Samozřejmě, že Vám ho dám. V jejím hlase začínala být patrná nervozita z mého přiblého pozitivního přístupu.

Hned jsem si to uvědomila a trošku jsem přitvrdila: No nejen číslo pojistky, i adresu mi samozřejmě dejte, a číslo občanky. To víte , kdovíkolik to bude stát  a co se vlastně ukáže za skrytá poškození. A vůbec nechci myslet na to, co na to řekne můj manžel. Ten bude šílet. /Manžel mi v této situaci přišlo vhodnější než přítel…/ Paní mi vše napsala a byla ráda, že mě  má prozatím z krku… Jak se znám, tak asi navždy. Auto jezdí, tak nevím co bych dělala ciráty s nějakou šmouhou. Akorát tomu mému manželovi to budu muset nějak vysvětlit...