středa 12. června 2013

Projekt 365 -Den 124 - Božská BB a Petr Burda

Od podzimu 2012 má Dlouhá cesta umístěné pokladničky pro veřejnou sbírku v některých provozovnách Bageterie Boulevard. Jejich umístění nám zajistil Petr Burda , který je jejich fransizantem. Lucka mi několikrát vyprávěla, jak poctivě si Petr bageterii prověřoval a musím říci, že jsem občas valila oči…. A tak mě zajímalo, jak se finančník dostal k bagetám a zeptala jsem se ho na pár otázek:


Jaký je tvůj vztah k BB?
Je velmi pozitivní, stejně tak jako k mým dalším podnikatelským projektům. Práce je pro mě posláním.

Jak jsi se dostal k tomu, že zrovna BB?
Skrz reference jsem zjistil, že majitel uvažuje o prodeji několika restaurací a založení tzv. Fransizantské spolupráce, tak jsem do toho šel :). Ostatní značky rychlého občerstvení fransizanty v ČR již nenabírají a tato příležitost mě zaujala.

Lucka vyprávěla, že jsi si opravdu důkladně od spodu ověřoval, jak to tam všechno funguje…Co to obnášelo?
Začalo to jednáními s majitelem, která nebyla nikterak jednoduchá. Dále se přešlo k praktickému tréninku -  12ti týdenní intenzivní školení spojená s certifikaci na jednotlivé pozice v ramci BB. Takže zkoušky na vedoucího kuchyně, vedoucího směny  a manažera pobočky. Samozřejmě analýza hospodařeni a stavu provozu. Celková doba přípravy pred převodem první pobočky bylo cca 18 měsíců.

A co ti z BB  chutná nejvíce?
Musím říci, že mi chutná vše. Polévky a naše patatas s domaci tatarkou a třeba k tomu oblíbená bruselská bageta jsou senzační a nesmim zapomenout výborné na domácí ice tea. A saláty jsou také skvělé, především Ceasar salat.

Je BB něčím speciální? Je v něčem odlišná od ostatních fast food?
Odlišná je svým sortimentem, klademe důraz na čerstvost a kvalitu surovin, např. losos je z Norska, roastbeef vozíme ze Švédska, bagety máme z Belgie. Jelikož mám  různé zkušenosti s fast foodem z dob meho pobytu v USA, tak tento koncept mě absolutně nadchl svojí kvalitou a chutí.

Jak se daří našim sbírkovým pokladničkám?
Pokladničky se pěkně plní, je to krásný pohled :)

Máš nějaký speciální zážitek s BB?
Minulý rok jsme v rámci mezinárodního karlovarského filmového festivalu obsloužili až 4000 zákazníků denně a vytvořili rekord BB. Byl to skvělý zážitek,  vedle červeného koberce, 9 dní, 80 zaměstnanců otvírací doba nonstop.

Co říci závěrem?
Chtěl bych všechny pozvat k nám do Bageterií Boulevard na Floru a Arkady Pankrác, ať zkusí "rychlovku po francouzsku." Určitě si pochutnají. A také bych chtěl poděkovat všem dosavadním zákazníkům za jejich podporu a  našim zaměstnancům, kteří jsou skvělí!

Petře a já děkuji Tobě za rozhovor a hlavně za možnost umístění kasiček u pokladen ve zmíněných provozovnách.
Dnes jsem si byla pro první plnou kasičku….Paní provozní na Arkádách v Praze 4 mi hned nabídla, ať tam přinesu ještě jednu na druhou stranu pokladen. Byla jsem za to moc ráda a udělám to co nejdříve.
Pro kasičku jsem přišla s igelitečkou. Kasička byla naplněná samými mincemi a její váha byla odhadem 15 kg, možná více. Musela jsem si odskočit vedle do Tchiba a koupit pevnou plážovou tašku, abych jí vůbec byla schopná odtáhnout na Úřad MČ Prahy 4 k rozpečetění a spočítání. Bylo v ní 6.988,- Kč!  Penízky budou použity na činnost Dlouhé cesty. Děkujeme všem, kdo přispěli! Momentálně je jedna pokladnička na Arkádách v Praze 4 /metro Pankrác/ a jedna na Floře a v brzké době přibyde na Arkády ještě jedna.
Běžte se tam podívat, jestli si nevymýšlím….A až zjistíte, že to tak je, můžete si dát výbornou bagetu, domácí ice-tea a ten zbytek drobných hodit do kasičky. Víte, kdo a kam ji odtáhne …