pátek 19. dubna 2013

Až já budu jednou velká...


Až budu jednou velká, tak budu mít určitě kluka a holku. Mít dvě ségry, to mi připadá jako zbytečný. I když táta říká, že kluka umí kdekdo, ale tři holky, to je prý opravdové umění.
Ještě nevím, koho budu mít za manžela, jestli Štoudka nebo Zajíce anebo někoho úplně jiného. Mamka říká, že si musím vzít někoho hodně bohatého, abych se neměla tak mizerně jako ona. A  aby s námi mohla jezdit na dovolenou. Nevím, jestli  Štoudek a Zajíc jsou bohatí, ale asi jo. Oba mají  v televizi dva programy a  ségra Zajíce má i čtyřpukové kalhoty.  Jejich táta je totiž TIRÁK. Ještě si musím ověřit, jestli  se mnou pojedou na dovolenou do Bulharska a jestli s námi může jet i mamka.

Chtěla bych bejt herečka nebo baletka. Ale jak se stát herečkou, to nevím a na baletku mám tlustý stehna. To říkal děda. Máme to prý v rodině.  Tak budu asi doktorka. S tím děda souhlasí.  Ale tancovat a cvičit, to mě baví. Od té doby, co mamka udělala ten velký chemlonový kobereček se to krásně trénuje. Škoda, že ty moje ségry to moc nebaví. Andruš má při hvězdě pořád pokrčený nohy a prkýnka ke kolenům už jí nesmím přivazovat. Minule se jí  uvolnilo a vrazila si ho do boku a měla tam 14dní modřinu.  A Luci? Už když byla mimino, tak jsem jí chtěla stopovat, za jak dlouho se doplazí z jednoho rohu pokoje do druhého. A kdybych si místo stopek vzala kukačky, tak to vyšlo nastejno....

A taky budu bydlet v paneláku jako všichni. A přála bych si telefon.  Aby   budu v porodnici,  nemusel můj manžel běhat k sousedům.   No ještě musím vymyslet jména pro ty moje děti.  Nechci totiž Ivanku ani Péťu. Těch máme ve třídě plno.
A až budu opravdu hodně velká, tak pak  napíšu,  jestli se mi to všechno splnilo. Tedy jestli budu mít mít psací stroj...