úterý 2. dubna 2013

Projekt 365 - Den 53






Vím, že je to téma tak popsané a veřejně známé, přesto mi to nedá. Je totiž dnes u nás aktuální. Muži prominou…Taťka má  rýmičku.

Minulý týden jsem měla klasickou virózu. Jeden den mě začalo bolet v krku, druhý a třetí den jsem pro rýmu neviděla, hlava jak střep.
V úterý jsem rušila večerní cvičení. Jarda přišel z práce a ptá se:
Co je? Ty dneska nejdeš cvičit?

Já uhuhňaná, s kapesníkem u nosu:
Musela jsem to zrušit, není mi nějak dobře…

Tak proč si nejdeš lehnout?
To, proč si nejdu lehnout, samozřejmě nemá cenu vysvětlovat tak říkám:

  tu něco dodělám a půjdu…
O dva dny později se mi udělal pěkný opar.

Z čeho  se ti udělal ten opar?
Asi z tý rýmy…

Dnes ráno zvoní telefon, Jarda volá z práce:
/Začíná prsknutím do sluchátka/: Máme doma citróny? A horkej čaj?  Je mi hrozně zle…
 
Za hoďku se otevřou dveře. Vchází hromádka virů a neštěstí:
 
Musím si jí hned lehnout. Nemůžu vůbec dejchat, chci něco říct a dusím se…Uděláš mi prosím ten čaj? A přines mi  hromadu kapesníků, nebo radši nějakou plachtu…. Kde jen jsem to mohl chytnout…

Možná ode mě …špitnu…
Jóó? A kdy? To myslíš ten minulý týden? To se ale přece NEDÁ srovnat! Tohle je miláčku  ÚPLNĚ něco jiného.
 
Já vím, lásko...