středa 24. dubna 2013

Projekt 365 - Den 75 - Mezi nebem a námi

Tohle srdíčko jsem nedávno dostala od Lucky Burdové. Lucka je mimořádně vnímavá ke všem mimosmyslovým jevům a podnětům. Díky tomu zažívá pro normální jedince nepochopitelná  a neskutečná setkání a příhody.  Nedávno mi jednu vyprávěla. Dovolila mi ,abych se o ní podělila. I když prý nepatří k jejím nejsilnějším a nejmilejším.

Vloni se její skoro  čtyřletá dcerka Kája začala ve školce kamarádit s  holčičkou Eliškou. Eliška byla o více než rok starší, přesto si rozumněly, hrály si spolu a Kája doma o ní hodně vyprávěla a vždycky se na ní do školky těšila. Lucka si ve školce všimla, že její maminka má na přívěsku u klíčů pověšeného andělíčka a pocítila  nějakou zvláštní potřebu se s maminkou blíže seznámit. Po nějaké době vzájemného okukování dostala odvahu a začala rozhovorem o přívěsku...
Lucka jí andělíčka pochválila a řekla, že má doma taky spoustu takových přívěsků a obrázků. Dostává je od té doby, kdy se její dcerka Amálka stala andělíčkem, ještě než se stačila narodit...

Tak to mi je líto, reagovala přirozeně maminka Elišky.
A byla by asi tak stejně stará jako je teď vaše Eliška . Kolik jí je?  pokračovala Lucka v rozhovoru.

V květnu  jí bude pět.
Lucce se zastesklo

Amálce by bylo také v květnu pět...
My jsme měli o Elišku také strach...narodila se o dost  dříve. Den, kdy jsem přijela s komlikacemi do porodnice, tam měli zrovna nějaký podobný  případ jako je ten váš. Tak mi raději vyvolali hned  ten den porod. Jinak by mě asi nechali být a bůhvíjak by to dopadlo...

Lucce přeběhl mráz po zádech... A kolikátého května se narodila?
Pátého...

Lucka už začínala tušit, že je svědkem dalšího andělského setkání:
A ve které to bylo porodnici?

V Neratovicích...odpovídá Eliščina maminka.

Víte, ten případ, to jsem byla já.....