úterý 16. dubna 2013

Projekt 365 - Den 67 - Polévka s cizrnou

Můžete použít cizrnu v konzervě anebo si ji uvařit. Pokud ji budete vařit  - 24 hodin dopředu jsem jí namočila a pak jsem jí vařila 40 minut v papiňáku. Na polévku budete potřebovat asi 200g v suchém stavu. Uvařila jsem jí více, zbytek bude na salát.

Polévka: Na olivovém oleji orestuji 1 malou cibuli, nadrobno nakrájenou půlku pórku, zasypu dvěma lžičkami červené papriky. Zaleju vodu, přidám bio zeleninový bujón, trošku  osolím. Když se voda začne vařit, vhodím 2 nadrobno nakrájené brambory a cizrnu. Vařím cca 10 minut do změknutí brambor. Pak půlku uvařených surovin a trošku vývaru vyndám a tyčovkou rozmixuji. Hustší kašičku dám zpět do polévky a ta je tímpádem krásně a zdravě zahuštěná. Nakonec jsem přidala smetanu a pažitku - již ze zahrádky! Tomík snědl 2 talíře. I já si pochutnala...