pondělí 25. března 2013

Projekt 365 - Den 45

Minulý týden  na hodině Pilates v Kolodějích ze mě vypadlo povedené přeřeknutí.
Ve chvíli, kdy holky ležely na boku a chtěla jsem říci: Přetočte se na břicho, jsem řekla: Přetočte se na hřbitov. Bylo by to vtipné, kdyby to byla hodina pro juniory, ale vzhledem k tomu, že tentokrát byl věkový průměr 55 let, lekla jsem se, co jsem to plácla. Naštěstí se všechny od srdce zasmáli. Sice jsem si vyslechla pár poznámek, jako že je vidět  na co, když je vidím myslím, atd…ale vzali to s humorem!

Podobných přeřeků, jinak pochopených otázek, omylem zaslaných emailů a sms mám v zásobě více, tak pro dnešek zatím tři "lékařské", když jsme začaly tím hřbitovem:

 
Moje teta u doktora:

Doktor:  Jste zadaná?
Teta:  Ne, já jsem vdova, pane doktore…začervená se.
Doktor: Ale já jsem myslel v počítači!

 
Jardy mamka v lékárně:

Prosila bych lápis na bradavky.
Paní lékárnice se nechápavě podívá..
To není pro mě, ale tady pro přítele. Oni se mu pořád zvětšujou..
Lékárnice: A nemyslíte náhodou Lapis na bradavice?
Joo, vždyť to říkám. Aha… No to je snad jedno nee?

 
Já jsem před několika lety psala email paní doktorce a ptala se jí, jaký má názor na očkování proti rakovině děložního čípku. Jednalo se mi o Míšu…Stručně jsem tam popisovala i její zdravotní stav. V adrese jsem omylem vynechala jedno písmenko a za chvíli mi přišla odpověď: Vážená paní Hráská, nejsem sice lékař, jsem hostinský, ale na Vaši dcerku se rád podívám….