středa 13. února 2013

Projekt 365 - Den 5

Proč tam máš to „Z“? Slyším každou chvíli…Jezdíš 20 let a máš na autě „Z“??

Tuhle nálepku jsem vyfasovala při jedné jízdě do Prahy. Na veletrh hraček do Letňan. Jeli jsme s Jardou, který byl  po operaci lokte.. Už měsíc nemohl řídit. Takže jsem tušila, že cesta to nebude jednoduchá. Byla jsem duševně připravena  na jednu z těch lekcí „Neřídím, ale vím, jak se to má dělat…“ a rozhodla jsem se držet dobrou náladu za každou cenu. První dva kilometry byl klid a pak nenápadný začátek: Máš papíry? Ježiš já je nechala doma. Zažertovala jsem. Asi jsem nějaká zamilovaná, či co, ha ha haJarda protočil oči, vzdechl  a odvrátil hlavu  k okénku: Ty jsi vtipná. S hlavou stále otočenou k okénku naše debata pokračuje:
On: Dej už tam pětku… Já: Pětku, joo? Aha, promiň, Já tam pětku dávám akorát na dálnici… On: No kdes to vidělaaaa? Já: V kině, ha ha ha. On: Předjeď ho, ten se vleče....Hele, ten autobus, to bylo o MILIMETR. Já na to nemám nervy – támhle je benzínka. Zastav!  Myslela jsem, že potřebuje z těch nervů na velkou. Ale přinesl mi samopleku. Já: To si děláš srandu? Já a začátečnice, zlato? To je degradace! Humor mi pomalu  mizel…On: To není začátečnice, zlato. To je ZAMILOVANÁ , ha ha ha…

PS: Sháním novou nálepku: Pozor, vezu manžela /partnera/! Pokud možno s výměnými obrázky /podle toho kam ho vezu/ - k lékaři, do ZOO,  na veletrh.