pátek 15. února 2013

Projekt 365 - Den 7

Každý podvečer u nás probíhá tato scénka: Slyšíme klíč ve dveřích. Ty se otevřou,  vchází taťka. Míří k oknu a se slovy tady je vedro k padnutí  otevírá ventilačku.  Mezitím musí projít místem na fotce. Třikrát šlápne na kostičku, tu odkopne dinosaura, tu Bořka stavitele. Podívá se na nás a pronese: Jednou to tady všechno vezmu a  naházím to do popelnice! A teprve pak nám dá pusu.

Pro mě je nejkrásnější byt ten, kde jsou rozházené hračky, na stěnách čmáranice pastelkou a z koše se špinavým prádlem kouká tričko od jogurtu…
Nemá to se mnou ten můj chlap jednoduché. Zrovna on, co miluje pořádek, dezinfekční prostředky /Savo má teď prý nějakou novinku / a vidí na poličky, kam já ani nedosáhnu…Navíc mám dvě dioptrie – takže jak říká moje kamarádka Bibi: Když chci uklidit, stačí si sundat brýle…