čtvrtek 7. února 2013

První příspěvek

Chtěla jsem už dlouho mít svůj blog. Třeba o jídle.  Je to moderní.  A já celý život ráda jím. A posledních pár let i ráda vařím. Zkouším nové věci, mám doma bulgur, tahini a v lednici  bio poličku. Problém je, že než to po uvaření  stačím vyfotit, tak to sežeru.
Nebo jsem měla nápad, že bych psala o sportovním zboží. Vždycky bych si vybrala nějakou věc známé značky, koupila bych si ji a pak bych popsala, jak se mi  nosí. Jestli se v ní potím v podpaží nebo jestli to krásně hřeje a chladí zároveň.  A že mi pak sportovní firmy budou věci nabízet zdarma, abych o nich napsala  nějakou chválu. Ale to by chtělo počáteční investici a momentálně to se mnou vypadá tak na nákup jednoho termo běžeckého tílka za dva měsíce v Lidlu. To by byl běh na dlouhou trať.
Tak zkusím psát o všem, co mě baví.  A že mě baví skoro všechno. Kromě fotbalu, politiky a držkovky. A bude to fajn, když si to budu psát.  Protože když to napíšu, tak najednou vidím,  že ty malé obyčejné věci kolem jsou vlastně velký zázrak...