čtvrtek 7. února 2013

Zuzanka aneb jak vznikají omyly...

Jednou vpodvečer mi pípla sms zpráva. Zírám na text: Milá Martinko, moc ti blahopřeji k Zuzance. Mám z toho velkou radost. Eva.

Protože to bylo  asi půl hodiny poté, co jsme se s Jardou vrátili z Prahy, kde nás testovali coby žadatele o pěstounskou péči, myslela jsem, že odtud vane vítr. Vítr vál, ale odjinud a hlavně jinam. O naší žádosti vědělo jen pár známých. Proto  mě ihned napadlo,  že se to někde Evička dozvěděla a že se, jak už to bývá, dozvěděla i něco navíc. Někdo si prostě přimyslel, že už doma holčičku máme a dal už jí i jméno Zuzanka.
Normálně bych napsala, Evi, to jsi se spletla. A šmytec. Ale jak jsem byla nadšená z dobrých výsledků testů, tak jsem Evičce prozradila v sms naše tajemství : Evi, zatím žádnou Zuzanku nemám, není to tak jednoduché, jak si každý myslí. Každý si myslí, že to je ihned, prd prd a máte dítě. Ale usilovně na tom pracuji. Možná za pět měsíců. Další info dám včas vědět.
Tím to pro mě skončilo. Ne ovšem pro Evičku.
Ta mě měla v mobilu jako Martinku ještě z dob, kdy jsme spolu chodívali cvičit.  Teď už se ovšem často vídá s jinou Martinkou, která ten den porodila holčičku Zuzanku.

Takže Evička si po přečtení mé sms začala myslet, že ta jiná Martinka má laktační psychózu  v tom nejtěžším stadiu.  Možná jí jde i o život. Možná jde  i o život dítěte. Ještě před čtrnácti dny ji viděla s těhotenským bříškem, jen už porodit a dnes jí Martinka píše, že bude rodit někdy ve 14. měsíci, protože to není žádné prd prd, jak si každý myslí.
A mě napsala: Marti, tak se omlouvám, já jsem se doslechla, že Zuzanka už je na světě. Mezitím zahájila velkou  záchrannou akci s cílem zachránit Martinku a její dítě.
Mě to v tu ránu mi celé docvaklo. Chvilku jsem přemýšlela, zda-li mám ve hře na Martinku se Zuzankou pokračovat, ale Evičku  mám moc ráda. Tak jsem jí vše prozradila. Dost se jí ulevilo.
Ani se mě nezeptala, jak to je se mnou. A já jsem jí koza tak upřímně vyslepičila naše tajemství. Snad si dala alespoň do pořádku mobil, Až jí za pár měsíců napíšu, že máme třeba Kačenku, aby nepodnikala další záchrannou akci…